lördag 6 oktober 2007

Nu får man inte vara bakis ifred heller

Det var en kul kväll igår. Tack till alla som var med. Hoppas ni kom hem ordentligt och inte har för ont i huvudet idag.

Själv slocknade jag i soffan vid 4 på morgonen eller något. Vaknade 7 igen och gick och la mig i sängen. Strax därefter började det.

De bygger här utanför. Eller river är kanske ett bättre ord. De började hur som helst använda sin pelarborr kl 8. De har inte varit här på ett tag så jag hade en svag förhoppning om att planerna låg på is, men de är tydligen bara väldigt vältajmade för att göra min tillvaro mer miserabel. Första PV-bakfyllan på ett tag och då ska de börja köra med den där sabla pelarborren och grävskopan därtill.

Nåja. Jag letade mig till slut upp till pulverkaffet i alla fall. Och så farlig var inte huvudvärken. Den har i stort sett gått över nu. Och de har slutat borra!

1 kommentar:

Unknown sa...

Synd att huvudvärken avtagit, men den kanske gör ett kärt återseende imorgon?